04 August 2014

Hari Raya Aidilfitri 2014

Alhamdullilah, selesai mengerjakan ibadat puasa di bulan Ramadhan dan menyambut Syawal yang mulia. Raya kali ini agak meriah. Ingatkan raya tahun ni dah boleh pakai sedondon dengan suami, rupanya belum sampai seru lagi. hehe

Tema tahun ini --- biru. Tengok dekat media sosial (cehh.. bm sangat) ramai yang bertemakan biru tahun ni. Artis-artis pun ramai pakai baju biru. Tak kisahlah biru cair ke, biru pekat ke, biru awan ke, janji biru. Tak ada benda nak cerita pun raya kali ni, rutin macam biasa. Bangun pagi, sembahyang raya, salam-salam, tangkap- tangkap gambar dan duduk kat dapur basuh pinggan sampai ke petang (typical anak dara sangat).

Ini keluarga kecil kami. Omputehnya Yusof's Family

Aki dengan cucu sulong dengan cucu bongsu
Ini aje lelaki dalam keluarga kecil ni. I need to add a man in this group.
Anak-anak dara Yusof Zin. 




Aris's Family. Semoga arwah abah tenang disana.






1 comment:

Cik Asma BLuppy said...

selamat hari raya anis!