19 May 2014

Rumah Baru

Malam tadi punggah barang masuk rumah sewa baru. Dekat sikit dengan ofis, ada la dalam 10 minit perjalanan. Boleh aku bangun lambat sikit pergi kerja.

Tapi.

Duduk rumah baru tu. Bilik kecik. Paling damn sekali-- line internet lembab gila. Nak bukak instagram pun, loading bukan main lama. Makin lambat la aku balik rumah lepas ni. Sama ada lepak ofis sampai lebam atau keluar merayau dengan kawan (kawan la sangat)

Memandangkan dah 10 bulan aku duduk dengan makcik aku. Makan aje kejanya. Berat badan pun tak beragak nak naik. Jadi bila dah duduk bujang ni, tekad nak ringankan isi bumi. Sebelum raya at least nak turun 10 kg. Tolong la bekerjasama wahai badan.

Nanti aku dah kemas bilik. Biar kemas sikit lagi. Aku tangkap gambar--masuk kat sini.

Psstt : k la bye. Berlambak lagi kerja nak buat ni.

3 comments:

cik hani said...

selamat berpindah dan sonok di tempat baru

najihahfara said...

area mana anis?

Anis Adila Aris said...

farah : aku pindah dekat area ofice aku ni aje.. kalau kau nak stay sini, leh stay rumah aku :)