Follow Me @anisadilaaris

09 July 2013

Testimoni a-DHA Skincare

Sebelum promote pape, dengar cerita ni ok.

Satu ketika, kulit muka aku pernah ok. Waktu tu guna Wonderful, korang boleh tengok post-post lama dalam blog ni masa 2011. Waktu tu tengah rajin. Tapi start dalam 2012 camtu kot, aku dah malas nak pakai  skincare ni. Lagipun wonderful tu susah nak dapat. Aku just pakai pencuci muka dengan krim muka Garnier.

Tapi makin lama, makin teruk muka ni, lagi-lagi lepas balik dari site visit. Kulit jadi tak sekata, bertompok-tompok muka. Lepas tu jerawat bukan main tumbuh, kat dahi, kat hidung kiri kanan, berlumba-lumba habak mai. Tapi kalau dah ada jerawat, mesti dengan pakej parut sekali. Jadi, tak boleh bersabar lagi dengan muka yang macam ni,  aku pun merajinkan diri google produk-produk skincare ni. Maka, tertarik la hati ni dekat a-DHA skincare ni. Aku yang tak rajin shopping online ni memberanikan diri la order produk ni. 

Ingat. Pakai produk a-DHA ni, dalam tempoh rawatan. NO MAKEUP. Takut campuran bahan kimia dari barang-barang makeup tu beri kesan yang lagi teruk kat muka. Aku start pakai 16 Jun 2013. 



Mula pakai, jangan risau la. Muka memang akan merah-merah (burn). Tengok gambar masa hari pertama, muka akan merah-merah sebab effect dari pemakaian krim ini. Effect kepada muka depends kepada kulit muka juga, ada yang tumbuh jerawat, ada muka merah-merah. Tapi tak lama, dalam masa seminggu je. Lepas tu muka  akan semakin ok.

Ni muka sebelum pemakaian a-DHA skincare.
Masa ni muka memang dah lama tak pakai skincare apa-apa.

Ini muka hari ini, 9 Julai 2013.
Muka bangun tidur pagi tadi, tangkap gambar semata-mata untuk entry ini.
Tangkap pakai camera tab, non-edit.
Jadi memandangkan kesan kepada diri sendiri berhasil, jadi rasa nak tolong orang untuk dapat kulit muka yang cantik. Aku pakai tak sampai sebulan dah ada kesan seperti gambar di atas. Jadi sempat lagi korang nak dapatkan kulit muka yang cantik sebelum raya :)


Produk ini dari Indonesia. Korang boleh google mengenai produk a-DHA ni, banyak testimoni dan info mengenai produk ni. Gambar diatas ni gambar satu set yang aku pakai. In sha Allah satu set ni boleh tahan dalam 2 bulan lebih tapi serum maybe cepat sikit habis. Sabun boleh belah empat. Satu bahagian aku pakai tahan dalam sebulan.


a-DHA skincare terdapat 2 set. Ada set pink dan set hijau. Set hijau untuk berumur 40 tahun ke atas dan set pink untuk muda-muda remaja dan berumur 40 tahun ke bawah. 

Harga : RM 100/set
(serum, sabun muka, krim siang dan krim malam)
FREE POSTAGE

Sekarang aku nak buat pre order dulu, memandangkan nak fokus untuk final paper Khamis ni. In sha Allah minggu depan dah boleh post. Berita gembira kepada orang Temerloh, boleh ambik by hand sebab aku dah balik Temerloh lepas exam. Sebarang pertanyaan atau order...

boleh email ; anis.adila@yahoo.com
boleh meseg dan wasap ; 014-5318906
boleh pm dekat fb ; Anis Adila Md Aris

8 comments:

Asiah Najihah said...

waahhh memang berkesan ye anis produk ni? boleh la k.asiah try jugak..haha muka da mcm kene sagat dgn kertas pasir je ni... hehe

boni kacak said...

wah.. nampak sangat berkesan lah

ILA SYAMILA ♥♥ said...

kalau muka prone to acne macam ila boleh ke kak anis ?

FaZa Ismail said...

Sis ambik lagi x order untuk ADHA ni? berminat la

mimie amid said...

Kalau serum je brpe

haida yusof said...

ADHA NIE SANGAT BERKESAN, SAYA DAH PAKAI

aiman tajudin said...

macam mna nak beli?

aiman tajudin said...

salam macam mna nak beli ye