27 August 2012

Eid Mubarak 2012

 Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Alhamdullilah, ada kesempatan nak update blog. Seminggu dah raya, baru nak update cerita raya dengan gambar-gambar raya. Tak banyak manapun gambar raya sebab sebab raya tahun ni tak best, Alhamdullilah semalam dah keluar hospital. Setiap malam bermalam kat hospital, dah boleh jadi nurse dah aku ni. Tengok gambar je la ye kawan-kawan, korang bukan nak baca sangat kan...kan..kan..

cucu-cucu Yusuf dan Zabedah
Actually keluarga belah mama aku tak ada la besar, mama ada tiga orang adik beradik je. So, yang ni aje la cucu-cucu atuk dan wan aku. Cucu sulung yang pakai baju lain dari orang tu *aku la tu* pastu yang lain sekolah lagi.  

my siblings
ada dua orang je cucu lelaki dalam family ni
selebihnya perempuan 

kawan-kawan sejak zaman "budak-budak baru nak up" lagi
jalan-jalan raya ke 4
beraya rumah kawan-kawan 


6 comments:

najihahfara said...

sakan die raye ye.. hihi
dah nak jadi mak orang je tengok haha

boni kacak said...

best la jugak tu awak.. saya ni beraya depan tb je tau..

Syazwan Che Deraman said...

aah ea, tak ramai, dua orang je laki.

Selamat hari raya Anis.

♥nurul♥ said...

wahhhhh bestnyaa hehe
selamat hari rayaaa sis :)

amranaiman said...

selamat hari raya ke 10 :D

Izzati Tatie said...

eh tulisla panjang2 lagi anis.sye setia membacanyer..hee.bdway,selamat hari raya anis (: