31 July 2012

Masa Free

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Sayang sekalian, dah beli baju raya belum? Semalam aku pergi beli jubah kat First Lady, berebut-rebut dengan orang nak ambik baju. Aku rasa ada jugak baju sama dengan orang raya nanti. Korang baik beli baju raya awal-awal sebab kalau beli lambat, baju yang cantik-cantik dah habis, korang juga yang putih mata nanti.

Hari ni kat office seperti sedia kala, duduk goyang kaki sambil pusing-pusing kerusi. Betapa lapangnya masa aku sampaikan aku boleh habiskan satu novel dalam masa 5 jam aje. Aku kalau membaca benda-benda lagha ni memang fokus sikit tapi bab-bab belajar, otak taknak bagi kerjasama.


By the way kat rumah aku duduk sekrang ni * umah abang saudara* ada baby. Baru je lahir 19 Julai hari tu, nama dia Khalisa Husna Binti Hamzaisham. Comel sangat, kecik aje, aku nak pegang pun tak berani. 




6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg ramai kat first lady aritu..comel la bby tu..cute!

nur anis said...

wahh..hebat dapat habiskan novel dalam masa 5 jam..:)

♥ Cik Zack ♥ said...

kte dh tempah awal2 bju rye. sblum pose lg. hehehe tp xtau la siap ke x :D

cik najihah said...

sanggup ko bersesak kat first lady tu haha

Ummu Aiman said...

comel nya baby tu !!!!

DayaMohamed said...

eei bestnya ada baby. boleh main ngan baby. :D

wah, beli baju raya jubah erk for raya.