17 February 2012

Religion

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Siapa mereka untuk mempersoalkan ketentuan Allah? Siapa mereka untuk menghina Maha Pencipta? 

Sirah nabi pun salah nak judge kuasa Tuhan. Bercakap tak menggunakan akal, ini la ungkapan orang tak berilmu tapi nak cakap banyak. Just talk nonsense. Watch out people, Allah Maha Besar, tunggu sahaja balasan azab dunia akhirat. Tak sedar diuntung, Allah bagi nikmat bahagia dunia boleh lagi buat macam ni. Semoga mereka kembali taubat, sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

12 comments:

nur anis said...

semoga ada kesedaran untuk mereka..

cik najihah said...

Allah Maya Kaya. sekelip mate dapat balasan.

cik najihah said...

Allah Maya Kaya. sekelip mate dapat balasan.

♥ Cik Zack's ♥ said...

hurm ade gk bce yg ni. sgt biadap ok. smoga mereka diberikan petunjuk..

nuruashia said...

mereka tak tahu kuasa yang satu tu mmpu buat ape sje..cme Allah maha Adil..n Maha Pengampun..semoga depa ni dpt petunjuk untuk bertaubat..Allahuakbar..

daya said...

Allahuakbar.

teha said...

ya Allah , ade jugak org yg mcm nie.. semoga dieorg nie semua dpt hidayah satu hari nanti :)

- M A S H - said...

sakit hati bila dgr dorang kutuk agama kita ..

Allah maha pengasih dan pengampun..

lisa said...

kurang ajar tahap maksima. titik.

Anyyss Shuhaimi said...

Astargfirullah. Allah Maha Mengetahui.

KizZ said...

DAmn. I HATE this..Semoga mereka diberikan pentunjuk yang benar lah hendaknya ya,,

Anonymous said...

dam merekalah orang2 yang sesat...moga mereka dapat keluar dari kesesatan yang nyata tu...