14 January 2012

Perempuan Cantik

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Perempuan yang mengatakan dirinya cantik ialah perempuan yang bersyukur dengan anugerah Illahi
 by Ustaz Azhar Idrus

Pernah tak korang pandang cermin pastu korang puji diri sendiri. " wooo, cantik jugak aku ni".
 Aku dah selalu buat, korang bila lagi? 


bukan niat nak riak, tapi hakikat.
*ok rasa nak sepak laju-laju tak?*

9 comments:

Cik Eka said...

selalu jugak ckp kat diri sndiri..nanti lebih yakin kan...

setiap org ade kecantikkannye tersendiri...hehe

shahrazali said...

awk memang cantik......

serius nih sy ckp...hehehe...

Onitsuka_hana said...

pernah ckap dalam hati :P

cik najihah said...

hahahah aku selalu kate jugak. tu ade yg dengki dgn aku tu haha

daya said...

acececeh, sebab anis dah memang cantik kan, takpela. :)

- M A S H - said...

kak anis memang comei ;)

Woofer Storm said...

rasa nak ngorat je ni..ehheee

Miss Nadya said...

memang comel pun..:)

KiKiHanakO said...

;)nak tolong sepakkan boleh. ? hihihi gurau jer sayang.. awak cantek bertudung. insyaallah centek selalu