09 December 2011

Thanks To Be My Best Friend In 3 Years.

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Entry khas untuk Nurudin Nazrin. Yang lain nak baca pun tak apa, tapi kalau ada unsur geli-geli. 
Tidak melarang untuk berhenti membaca :)



Akhirnya tarikh ni datang lagi, 9.12 yang mana 3 tahun dulu awak tamatkan sesi mengenali diri masing-masing dengan hubungan "kawan". * istilah kawan lebih sopan* dengan bersyarat.

Thanks dear..
terima saya seadanya
bersama 3 tahun dengan saya susah dan senang
mendengar caci maki, cerita, masalah saya 
bersabar dengan saya
always be my side when i need you
buat hidup saya setiap saat bahagia
buat lawak bodoh dan gelak tak ingat dunia
marah-marah kalau saya degil
penasihat hidup saya
on call dengan saya sampai kredit tinggal 20 sen 
setia "kawan" dengan saya
melayan perangai saya yang entah pape
dan segala awak lakukan selama 3 tahun
no words can describe how lucky i'm to have you as my bf






















Ya Allah, jika dia jodohku, kau percepatkanlah jodoh kami. 

5 comments:

anis scha said...

comel !

nuruashia ♥ said...

wawhhh..tahniahh...semoga epy owez n berkekalan ye sygg :)

ehana said...

hpy aniversary anis..hihihi
smga berkekalan ye:)

Elyzatul Nastaysah said...

sweetnye die.hepy anniversary dear=)

nabila faryzza said...

happy happy hendaknya. :)
kahwin jangan lupa jemput. hee