20 December 2011

I've been proposed

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



Mesti dah ramai tengok video ni kan, dah berleluasa kat facebook dan belog orang lain. Both of them really sweet and this video give some moral value for the viewers.

Bercinta selepas kahwin is AWESOME

Tak semestinya pilihan ibu bapa tak BEST, mereka menjaga kita dari kecik.
Mesti diorang tahu apa yang terbaik untuk hidup kita kan.

Untuk kaum LELAKI, jika minat someone, terus jumpa her parent ok. 
Jangan takut mengatakan cinta. ceewaahh

Tak semestinya masih muda, tak boleh fikirkan mengenai jodoh.
Kahwin awal baru SYOK!

Lelaki yang BAIK untuk perempuan yang BAIK.

ada sesiapa nak pinang saya tak? ngeeee


9 comments:

Ameer said...

;-)

Raisya Haris said...

They are sweet :3

FaQiaH aQeH said...

sweet mcm gula XD

ayuyuuu :) said...

kann.. siapakah lelaki bertuah yg akan memiliki anda.. (:

KuuSyafiqah ngok ngek said...

diaorg mmg sweet, jealous dngan diaorg..
nk mcm tuu jgak..!
heee

sticker_getah said...

nti sy jumpe parent u ye... #lol

nabila faryzza said...

a'ah! sweet gila kot video dorang. siap ada balasan dr perempuan tu lagi :)

Nur Hafiqa Ismail said...

sweet!

Anonymous said...

she's my classmate :) nak kirim salam? hehe