25 December 2011

Bahagia Hari Ini

Assalammualaikum dan selamat sejahtera







Tak ada yang lebih bahagia dari jumpa orang yang sekepala yang mampu

menyanyi sekuat hati dalam kereta *lagu "ombak rindu" memang HOT sekarang*
bercerita pasal orang lain, memuji ada mengutuk ada
menari tak tentu pasal, *lagu KOREA memang buat orang rasa nak menari*
berebut makanan even dah berlambak
bawak kereta tak tentu hala macam dah hidup lama
berkongsi kisah-kisah cinta dulu

Eh, kalau aku tak kahwin dengan kau!Jadi kawan aku sampai mati tau :)


6 comments:

Laila Majid said...

tak ada yang lebih bahagia dengan orang tersayang kan

sweet ;)

//Owner2602 said...

Both of you look so sweet ♥

Apple Pearl said...

wah..sweet :)

nuruashia ♥ said...

insyaAllah korang akan bersama one day nty yunk :) so sweeeeettt =)

Raisya Haris said...

Sweet :3

Bella Roast Almond said...

kalu duk diam2 pun sgt indah selagi bersama owg yg tsyg..:)