28 November 2011

Sakit Hati

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Hari ini perjalanan dari Temerloh ke Shah Alam bagi aku sangat suck. Bukan jem berpanjangan atau driver bas bawak tak tentu arah tapi orang yang duduk sebelah aku sangat la tak bertimbang rasa. Ada lelaki badan agak besar duduk sebelah aku dengan selesa, tapi langsung tak pikir aku yang duduk sebelah dia ni. Sampai aku pening kepala sebab 2 jam aku tak dapat duduk dengan tenang. Even aku jauhkan badan dari dia rasa macam nak melekat dengan dinding bas tu pun , aku still rasa tangan dia kena badan aku. Sampai aku rasa nak cakap camni kat dia " kalau dah rasa badan tu tak muat satu seat, beli la dua tiket bas". Bukan maksud aku menghina badan dia tapi tolonglah dia macam sengaja buat macam tu. 

13 comments:

cik najihah said...

walamak...kesian kau..
hahah

Rosalia said...

kesiannye. lain kali ambik seat yg sorg jek.

♥Lady Ainaa♥ said...

Alololo...kesiannyew sis... len kali tolak jew laki tu...hahaha

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Tu la adat nek bas.. Mule2 rase sakit ati.. Nnt kite ad kete sndri, bnd tu akn jd kngn & pnglman.. Hehe...

♥ MRS ZACKS ♥ said...

huhu sian kat anis. aduyaiiii... x mmberi keselesaan btul laa kan...

cintauntukkita.blogspot.com said...

haha pengalaman barulah tu..hehehehe

Anonymous said...

nape x suh je dia ke tepi skit??
huhu.. :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kesiannya..risiko naik bas.haha

Phat said...

ish ish timbang rasa la skit..mana bleh sedap sorang2 je..cian anis

Saiazuan said...

huhu sbar je la :)

Cik Sara said...

Betul tu.. mcm tak faham2x plak..

aishah jamrek said...

akak pernah kena macam tu tapi dalam plane.. mat salleh badan besar..tension! suppose orang2 macam ni kena ambik seat sorang, or if plane, ambik seat business..

k.h.a.l.i.l.a said...

huhuu... kalau dia sengaja memang x bagus. bru baca review dr ujang ^_^