29 October 2011

Hujan

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Tengah tido nyenyak, mimpi ada bf kaya lagi handsome, tiba-tiba bunyi petir kuat gila. Terus jerit nama roomate, "Anees" * dapat roomate nama sama memang awesome*. Hari elok panas-panas, petir, guruh tak ingat nak berbunyi. Dah la katil aku tepi tingkap, takut tak sempat nak kahwin. Tak lama lepas tu terus rasa macam Shah Alam ni didatangi kuasa jahat sebab awan hitam.#pengaruh kartoon#

kuasa jahat datang menakluki dunia


kuasa jahat dah pergi, yang tinggal keamanan :)

10 comments:

keri ikhwan said...

bnyak sangat tgok cite sailormoon ni

BlueiceButterfly said...

~imaginasi betul..hehe

cik najihah said...

uit makcik berangan ye

ehana said...

time ni tgh amik test...pastu tros blur dgr bnyik kuat sgt..huahua

♛ Azie Azra ♛ said...

taleh bayang bile guruh semua tengok awan-awan gelap tu. fuhh..

ain dzaya said...

merehatkan mata lama2 sedap neyh!

Cik Suriz said...

siyess... dari bilik su pun menscarykan ... harap jugak lah semalam tak jadik berlari tapi last2 tak hujan pulak. T__T

teha said...

mmg skrg nie selalu hujan :)

sarah mohamad said...

hohoho scarynya tengok awan2 macam tu hehe

nabila faryzza said...

haha! ayat takleh blah. pengaruh cartoon kuat ni. :D