11 September 2011

Saya Perlukan Pendapat Korang

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



What do you think about it?

Bak kata Nurudin Nazrin : wuuu.. saya tak habis-habis tengok gambar awak yang ni. hehe
(kata ganti nama telah ditukar :))

21 comments:

Cik Suriz said...

better. :)

cik najihah said...

nis..cantik sangat2..
sesuai

Atika Aula said...

bagus la..satu penghijrahan yang baik. saya dulu pun pakai tudung bawal yang kcik tu. Alhamdulillah sekarang saya lebih selesa dengan tudung bidang 50 dan 60. Tudung yg paling saya suka jenama akel :)

JIJI YU said...

siyes aku cakap la kan..yg ni lagi cantik dan lagi molek

halidaRahman said...

cantik. :D mcm org yg berpelajaran tinggi, hihi. x nmpk ustazah pon, btw, image ni lg sesuai maybe:)

ehana said...

cweet..:)

♥ MRS ZACKS ♥ said...

semestinya terbaekkkk :)))

kembatolo™ said...

pehh.. terus jd ustazahpilihan. hhahaa

Saddila said...

cun . nampak lebih muslimah :)

nini said...

manis..=D

daya said...

cantik. someday kite memang perlukan perubahan bukan. :)

deqnamalu said...

cantik~~ tapi yg paling penting cantik di mata Allah bukan..? =)

salam ukhuwah..=D

kotak bulat said...

cantik.. sopan.. :)

bobotAZMI said...

feewwwuuuu, comel jek

Aliya Ramli III said...

NICE. TAK tido malam lah nudin weyh, kim salam nudin. lawa2 i sukaaaa.

FatimahZahra said...

lagi lawa dari pakai selendang :D
someday harap nak pakai macam ni jugak ^^

ayuyuuu :) said...

nampak sopan dan cantik :')

Saiazuan said...

model :)

nuruashia ♥ said...

sokong jiji :P

siti kektus said...

cantik. ;)

Miss Kira said...

cantik.. ;)