14 September 2011

Minggu Pertama = Awesome

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Hari ni dah masuk tiga hari aku start sem baru, serius aku sangat sukakan minggu pertama semester sebab

  • lecturer tak masuk
  • assignment tak ada
  • lecturer tak ambik attendance dan boleh "ponteng"
  • tak belajar sangat, hanya perkenalan diri

Korang tak rasa ke minggu pertama awal semester amatlah heaven. Aku dengan kawan-kawan boleh senang hati main "uno" game, tengok cerita korea yang sampai sudah tak habis, tengok wayang  waktu kelas kononnya buat-buat tak tahu kelas kat mane. Siapa budak baik jangan tiru macam kami. :)





*pictures above : best friend and same class since 1st sem in diploma until now*
kawan suka duka  <3


7 comments:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

betul betul betul :) sangat malas nk pegi kelas. hahaha :D

cik najihah said...

hahah same dengan aku..malas gilee

nuruashia ♥ said...

ahhaha..nuru bkn mls g clas tp xde clas ahhahaah

shiema sufian said...

cutenye gambar semua :D

t e m b u m e said...

oh my, saya rindu zaman uni dulu. huhu

daya said...

cute sangat lah anis ni. :)

nabila faryzza said...

pergi kelas bukan lect masuk punnn. :P