06 August 2011

Tabiat Senyum

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Baru aku perasan, bila aku buat sesuatu yang berkaitan dengan belog, aku akan tersenyum. Ya, senyum sorang-sorang depan laptop. Tak kisah la masa taip entry, baca komen korang atau balas komen. Lagi kronik bila nak komen kat belog orang. Macam korang boleh nampak je senyuman aku kat komen tu.

Harap dengan senyuman aku ni, korang pun tersenyum baca belog aku. Taknak ada busuk-busuk hati kat aku. "Kita baik tau, jangan la benci-benci kita, nanti Tuhan marah tau" baca dengan nada comel gila. Jadi, apa lagi, senyum sekarang. Aku tak nampak tapi Tuhan nampak senyuman korang. Mana tau tidur korang, mimpi muka korang kan. Muka tak cantik, bila senyum automatik cantik. :)

senyum kan sedekah.
bukan susah pun..

jangan lupa like page ini dan like gambar saya :)

8 comments:

AfiekJibril said...

senyum..tak perlu kata apa2...wah dah 1000 followers... :)

Etong said...

betul..bkn susah untk senyum :)

Princess Feyqa said...

hehe.. "kalau fyqa menaip hehe tu maknay tga tersenyum" :)

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

:)

sharifahzakiah said...

mestilaa senyum dear ^_^ entry anis selalu ade yg wat kte trsenyumm ^^

ade2mama said...

aku xsenyum time taip entry..taw sbb ape?..kdg2 ngh2 sdap taip..
leyh plax lupe nk tulis ape..ah sudah..pk2..da lme bwu igt blk..oiisshh pnat :P

aku senyum ble ade org comment..
xkesah la bg comment kosong pown..law ade..siapla :P
setkt ny xde lgy la yg bg comment kosong ..law ade sah PEDON..

pastu..law komen blog owg..cm bt krgan SPM hehehe..
k la byee.....

nah 50rggt ko trcicir..:P

miZz_nizZ said...

bce entri ni trus nk tlis snyum xperlu kata apa2..tgk2 de org tlis dah ats ni..hehe

qhaizaa said...

senyum itu menawan...:)
ade ke muka org tu akan cantik kalau masam..??huhuhu....kenyummmmmm...:)