30 August 2011

Selamat Hari Raya

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

pasang video ini untuk lebih feeling ketika membaca


Semalam dah diumumkan bahawa hari ni adalah Hari Raya Aidilfitri untuk semua untuk orang Islam yang sudah berpuasa sebulan. Siapa yang berpuasa penuh je boleh raya, hamba Allah yang tak berpuasa tu duduk diam-diam kat tepi ye.

Kesempatan ini, aku nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA" kepada semua yang mengenali diri aku yang comel ini, di tambah nak memohon seribu keampunan dari rambut ke tapak kaki kalau ada diri yang kudus ni melakukan kesilapan sama ada dalam sedar atau tidak. 0-0 ye :)

Aku akan berada di Temerloh sampai sudah, jadi sesiapa yang rasa nak datang beraya tu roger-roger la ye. Karang dah sampai tapi orang tak ada kat rumah, tak dapat nak merasa kuih siput aku buat..kiki

Siapa yang tak ada kad raya nak gantung kat dinding, print kad raya buatan aku sendiri ni ye. Kalau ada yang tanya " Gambar siapa yang comel lote kat kad raya tu?" Korang cakap la Anis Adila Aris, bagi url belog aku sekali ye.. :)


Siapa rasa nak pos duit raya kat aku, nanti mintak alamat ye. kiki

3 comments:

JIJI YU said...

selamat raya nis..

Elyzatul Nastaysah said...

selamat hari raye dear=)

♥ MRS ZACKS ♥ said...

anis, selamat hari rye syg ! :))