16 August 2011

Sayang, Mintak Maaf.

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Hai, mood ber"belog" semakin berkurangan dari hari ke hari. Tak ada idea, tak ada entry baru. Tapi kan aku rasa macam tak kena je dengan hidup aku kalau aku tak update ni, macam gelisah aje, apa lagi la nak padam belog ni ha. Status di fb hanyalah satu propa mintak publisiti murahan.kiki

Ingat tak? Baru ni aku ada buat segmen tapi tak sampai sehari entry segmen tu dah tak ada. Nak tahu kenapa? Nak aku tipu ke cakap betul-betul ni? kalau jawapan tipu, " terpadam la masa delete entry-entry yang tak jadi" , jawapan betul lak " malu la, macam tak ada respon aje, tak dapat terima hakikat".

Korang nak tau tak, aku sangat teruja hari ni. Akhirnya dapat gak beli VCO catalyst tu, dah lama berniat nak makan tapi aku malas nak beli online, RUGI! Jadi, cari juga agent kat Temerloh dan jumpa la sorang. Jimat RM 5 aku..kiki.. Tak sabar nak tengok muka jadi lawo.


rindu kite tak? :)


5 comments:

sharifahzakiah said...

Best sgt ke VCO ni eh ? huhu agak ketinggalan sikitt. Laa nape delete segmen tu. Baru nak join tau. Lain lembap macam ape je. Tu yg tgguh dulu. huhu

Anis Adila Aris said...

@sharifahzakiah

nampak macam best, cuba untuk kesihtn dalaman ni..hehe..

ala, sebanarnya takut..nanti la ans wat segmen lain ye..kiki

daya said...

aah la anis. kenapa dlete sgmen tu? line kt sni pun lmbap, tak smpat nak tngok. daya rndu anis ni. wuwuwu. :)

SoLy SoLicious said...

woo...best ke ??

cik najihah said...

elok