03 August 2011

Lalat-------> Super Junior

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tengah tunggu nak bukak pose tadi, duduk lepak-lepak kat meja makan. Menu berbuka puasa hari ni, udang masak lemak dan ikan bakar. Jadi tak hairanlah lalat-lalat ni geram nak terkam je makanan tu. Jadi sebagai anak yang malas nak masak tau nak makan aje, kena la pukul lalat yang sibuk kacau orang nak buka puasa. Ada gak la 2,3 ekor aku bunuh tadi. Tiba-tiba terdetik dalam hati, "kan bagus kalau lalat ni boleh aku tukarkan jadi ahli group super junior" * pengaruh Nabil*

4 comments:

Syazwan Che Deraman said...

bestnya lauk kau..jeles guwa.

happy fasting ;)

cik najihah said...

dasat penyapu tu hahaha

KecohAbes said...

wah..pukul lalat dgn penyapu lidi!

nuruashia ♥ said...

ehhehe..comey jep pukul lalat pastu buat band :P