02 August 2011

Day 5 - Status Aku? Relationship Aku?

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Selalu isi borang kalau bahagian status ni, aku tulis "bujang" bermakna masih lagi ditanggung oleh mak ayah aku. Makan minum pakaian semua masih dibeli oleh mak ayah. Kalau balik cuti sem, balik rumah mak ayah, belum lagi rumah suami. Kalau aku buat dosa, still ayah aku kena tanggung.

Relationship ni yang sedap nak cerita. Siapa yang dah lama baca belog ni tau lah siapa insan yang berhubungan dengan aku sekarang. Macam-macam panggilan dah aku panggil dia, mulut puaka la, pakcik la, tapi semua tu dalam belog aje. Betul-betul aku panggil ............... *biarlah rahsia* Dah dekat 3 tahun hubungan aku dengan dia. Macam-macam kenangan dah ada, baik pahit atau manis. Yang penting aku bahagia..kiki






11 comments:

cik najihah said...

pewit..hihi

Elih Japahar said...

Amboi siap tunjuk gambar lagi tu..jeles eee! haha

Sab said...

sweet nyaa ;D

Rahmad said...

wow romantis dow..

smoga berkekalan ya..

Far8 budak baik said...

elehhhhh macam kau pangil dy..
tapi kau syg gak kat dy kn..
agagagaga....
ngade sungguh!!!=p

nuruashia ♥ said...

olololo..comey2..3 tahun dh? perghhh smoga berkekalan yee syg :)

daya said...

sweeeettt !!!

daya said...

sweeett !!!

KOMEN-KOMEN.. said...

biler lg nak ke peringkat seterusnye???

sharifahzakiah said...

hehehe dear, org tua2 cakap x elok brcinta lelame. cpt2 laaa lgsungnya yek :P

KecohAbes said...

weewittt..nape bkn bf yg drive?hehe~