05 August 2011

Bajek Kau Hot Tak Nak Comment Entry Aku!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Kalau broadband ni sepantas  cahaya, pasti aku akan pergi ke semua belog yang berupdate dan mencari-cari belog lain untuk dibaca dan memberikan komen-komen yang akan buat korang tersenyum, Tetapi broadband aku yang selembab kura-kura ni tak mampu nak berbuat demikian. Ditambah pula, tidak membayar bil broadband sebab dalam dompet tinggal RM 13.00 untuk belanja sampai masuk gaji.

Nak diharap mak yang disayangi, dia dah warning awal-awal " Ma taknak dah bayar bil broadband, benda tu buat korang leka je, dengan solat lambatnya". Jahat betu syaitannirajim ni hasut suruh leka dengan kejadah ni, tengok mak aku dah tak nak bayar.


jangan lupa like page ini dan like gambar saya :)

10 comments:

Syazwan Che Deraman said...

hehehe..

berukband memang melalaikan..

aku selalu balas komen di entry pengomen tu..

tak ape kan?

AfiekJibril said...

hi liyana jasmay saya dah like..semoga anda berjaya :)

khairul akmal azman said...

relax la ila..kay x sombong kan..salu komen ila

Mr.B[e]ave[R] said...

balasan dunia..xpe tu...;)

lawatan dari:
http://kainpelikatbiru.blogspot.com/

SYARIFF HAIKAL said...

saboooo jela..

siti kektus said...

hehe. kesian. tak pe. nanti2 bayar alh. pastu bw laju2. ;)

sharifahzakiah said...

hik3 ayah saya smpai nak sorok lappy ni. sbb asyik on9 jer :D

SyazwanSarawak said...

kena pandai-pandai menggunakan kemudahan yang ada supaya tak melalaikan diri sendiri :D

Elyzatul Nastaysah said...

brdband mmg sgt melalaikan=)

AesyaZealous said...

bukan setakat berukband, stremayx, unifi, dll sume melalaikan.wahaha