04 August 2011

Awak Baik Tak?

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Di hari yang mulia, bulan baik ni. Jom la tingkatkan amalan kebaikan, tolong sesama manusia mencapai kejayaan. Banyak pahala kebaikan yang Tuhan berikan nanti. Bukan susah pun nak tolong menolong ni, hanya gunakan tenaga jari korang je untuk melakukan kebaikan ni :)

Intro bukan main lagi nak mintak tolong. Ayat tak boleh nak berbunga lagi la tu. Sayang sekalian, aku nak mintak tolong ni, Aku ni jarang masuk contest memerlukan "like" dari orang ni tapi contest ni aku dah tunggu dari season 1 lagi nak join. Season 3 baru la sempat nak join. Kalau korang tak keberatan nak ambil 2 minit masa korang untuk like page Aleeya's Touch dan like gambar aku.


Bila korang like page "Aleeya's Touch" , korang akan dapat RM50 Voucher daripada Pro Touch Hair & Beauty Studio!


Pastu klik sini untuk terus gambar comot ni dan like :)

satu like anda amatlah berharga :) Sebarkan dengan tekan like di entry ini ..kiki *banyak cekadak pulak aku ni*