14 August 2011

Aku Hidup Lagi

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



2 hari tak uodate belog tak bermakna aku tak ada kat dunia ni dah. Panjang umur lagi nak mengarut kat belog comot ni. Akibat sudah pandai berdikari, mama tercinta tak sanggup lagi membayar broadband yang lansung tidak digunakan oleh beliau. Jadi terpaksa kena tunggu gaji aku masuk baru leh bayar, dan terupdatenya entry ni menunjukkan gaji aku dah masuk...wuuuuu... boleh shopping untuk raya.

Nuffnang pun bermurah hati nak bagi rezeki di bulan Ramadhan, nuffnang selalu bagi B.E waktu aku tak update entry. Nanti nak biar tak update sebulan, mane tau berlambak-lambak dapat..kiki



14 comments:

sharifahzakiah said...

tulaaa pelik gak anis x update, rupenye xbyr bil ye :P


eh eh comelnyee gmbr tuuuu :) cne buat yunk ^^

Cik Cekodok said...

gambar gerak2 tu cool. camne buat? hee

cik najihah said...

lawo jari makcik hee

cik najihah said...

lawo jari makcik hee

nuruashia ♥ said...

mak aihhh//berinai nmpk :P

Elyzatul Nastaysah said...

amboi..cantik jari berinai=)

H.J said...

nakal betul gambar dia ni..haha

Anis Adila Aris said...

@sharifahzakiah

nanti Anis ajar..tak pun tgk kat afieqjibril.blogspot.com..
ade tutorial :)

Anis Adila Aris said...

@Cik Cekodok

kalau ada masa nanti, kite buat ye :)

Anis Adila Aris said...

@cik najihah

tu tak cukup merah, nanti nak raya aku nak biar merah menyala..kiki

Anis Adila Aris said...

@nuruashia ♥

biasalah konon-konon baru kawin..kiki

Anis Adila Aris said...

@Elyzatul Nastaysah

tq :)

Anis Adila Aris said...

@H.J

ish..mane ade..kite baik je..kiki

Sarah Mohd Saleh said...

untong laarrrr.masyukkkk yunk ;)