28 July 2011

Tak Ada Perasaan Dengan Bola

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



Orang tengah sibuk demam Singapura vs Malaysia, aku buat biasa aje. Baru tahu petang tadi malam ni ada perlawanan tu. Untuk apa perlawanan ni pun aku tak tahu.

Mak dengan adik aku semua pakat duduk dekat tv lepas baca Yassin. Aku lak duduk lepak dalam bilik tunggu wan atuk aku balik surau sebab nak mandi, takut nak mandi kalau tak ada orang kat dapur.Ini semua pengaruh novel hantu la. ciss...

Lepas je mandi, dengar bising-bising kat luar. Aku tanya " kenapa, dah gol?" Adik aku cakap " 1-0". Owh, aku terus masuk bilik, solat dan keluar tengok bila permainan tinggal 5 minit. "1-1 ok la tu "komen aku. Padahal baru aku tahu Malaysia dah kalah sebelum ni maknanya  6-4.

Aku memang camni, cukup la tahu markah. Aku malas nak tengok orang ramai berebutkan bola yang satu..kiki

14 comments:

saiazuan said...

tak up to date tul.. hehe.. :)

Miss Butang said...

haha..!! same la anis..!! ty result je sudehh :D

AfiekJibril said...

aku suka tgk 1st hlf je...pastu dah boasan..ahah

AfiekJibril said...

aku suka tgk 1st hlf je...pastu dah boasan..ahah

Anis Adila Aris said...

@saiazuan

memang tak up to date bab sukan ni..haha

@miedah

yay..ada geng!

@afiek

owh aer?hehe

sharifahzakiah said...

hahahaaha :D sme laa. umi z pun cakap macam tu. ape kejadahnye g berebut ke bola yang satu tu. kui3 :P

cik najihah said...

bapak aku pon nak emo

nabila faryzza said...

rugi tak tengok weyh! lepas malaysia menang piala suzuki haritu, kte dah start minat bola kebangsaan. hahha :D
tapi, tengok game tadi memang bengang gila kot!

nuruashia ♥ said...

ahahaha..takot nk mndi??? muahahha..anis2..tp nuru pon tkot gk kalo kt u ahhaha

alif haris said...

hehehe .. tape .. ramai pmpuan ta minat bola :D

cik najihah said...

nis..tengok sini

http://www.lyssasecret.com/2011/03/tutorial-reply-to-comment.html

Taufiq Tiramisu said...

hahaha. bola la syok. tapi takpe. lain orang lain minat. hehehee

Anis Adila Aris said...

@cik najihah

wooo.dah boleh la mak cik... :)
tq sayang

.........cP~ said...

saya pun cuma tengok bola bila ada pasukan yang boleh disokong - selangor / malaysia..