01 July 2011

Siapa Kata Wanita Bertudung Tak Cantik

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Agak sibuk dan badan kurang sihat. Malas nak cakap banyak, tengok aje la gambar yang diambil dari google ni. Korang judge sendiri betul tak tajuk entry ini.









Al Khawarizmi,seorang ahli Matematik Islam ditanya tentang wanita terbaik.
Dia menjawab :

Jika wanita solehah dan beragama = 1
Jika dia cantik, tambah 0 kepada 1 = 10
Jika dia kaya, tambah lagi 0 = 100
Dan jika dia daripada keluarga yang baik-baik, tambah lagi 0 = 1000
Tetapi jika yang "1" tiada, maka tiada apa yang tersisa pada wanita tersebut kecuali "0".




11 comments:

Akulah Pak Lan said...

Nice qoute Anis..

jika tiada agama pada mu maka hilanglah cinta ku pada mu...

Syazwan said...

perempuan nie..jika bertudung, makin cantik.
percayalah :)

Ima Salsuzaima said...

betul juga kata dia kan..hehe

Marya Hana said...

paling suka norjuma habib..
dr dlu, adore her ! :)

eventhough i x pakai hijab..

Rahmad said...

cantik lagi klu pakai tudung..

cute mcm heliza helmi..

~bUih-bUih ciNta~ said...

cantik dan manis di pndangan mata semua:)

normala_ali said...

btol3 perempuan bertudung lagi cantek.. (^_^)

nuruashia ♥ said...

setuju ngn entry anis ni...
betul tu...bertudung lagi cntek kan :)

::mak incik:: said...

adore sume wanita yang kat atas 2... ;)

AfiekJibril said...

sape2 pon kat dunia ni cantik...tak bertudung pon cantik...tp yg bertudung tu kita akan nmpk manisnya...manis tu yg sukar kita cari...Maniskah Kurma Itu...

KecohAbes said...

Kecohabes suke gal bertudung dr xpakai tudung :)

p/s : rafidah dl g audition af ek?baru taw.. =.=!