01 July 2011

Semakin Hari Semakin Bosan

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Salam sayang yang masih baca belog yang makin lama makin bosan ni. Serius aku tak ada idea langsung nak cerita apa kat belog aku ni.Nak cerita pasal zaman budak-budak pun, aku ingat- ingat lupa. 


Tak akan nak buat cerita tipu lak kan. Tak ada kejadahnya aku nak buat dosa kering macam tu. Serius sangat bosan dengan diri aku sekarang. Tak tahu nak buat apa dah. Mengadap laptop ni pun macam dah tak ada pape nak ditatap. Dunia blog makin lama makin bosan. Bosan dengan sikap hipokrit sesetengah orang.


Facebook lagi la bosan. Aku dah mati kutu ni. Ada idea pape tak?





esok kena pergi sekolah
larian 1 Malaysia
sangat bosan!
ok bai




11 comments:

Syazwan said...

jangan bosan
jom blogwalking :)

nuruashia ♥ said...

hehe..kalo xde idea..join laa challenge mcm nuru join eheheh :)

AfiekJibril said...

satu sekolah kat Malaysia lari 1 malaysia ni kan?...wah best dow....haha

Amalina said...

Haha, tah pape kan larian 1 malaysia tu?

khairul akmal azman said...

hahha
relax la makcik..kawan2 kan de..
jum enjoy2

khairul akmal azman said...

chill la mak cik!

cik najihah said...

adik aku pon sebok nak masok larian tu huhu

Oppa Kudin Nz said...

gudluck utk besok :D

Akulah Pak Lan said...

Rajin sungguh lari no..jgn lari dari rumah sudah

Akulah Pak Lan said...

Rajin sungguh lari no..jgn lari dari rumah sudah

Ct_hAjAr said...

sumtimes kite akan terasa tetibe2 bosan..jom blogwalking blog i..ahaks!