24 July 2011

Projek 1 Jam Dalam Bilik

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Fikiran jangan nak kuning sangat, belog ini bukan belog lucah untuk melepaskan gersang. Belum cukup besar nak cerita hal-hal dewasa ni. Aku nak cerita apa yang aku lakukan sejam dalam bilik tadi. Mood aku untuk melakukan perkara ni selalunya datang waktu malam. Mungkin untuk membiasakan diri masa kerja nanti kot. Siang sibuk bekerja, malam sibuk ..........

Masa : 8.30 pm - 9.30 pm
*kiri-sebelum, kanan-selepas*





1 jam je untuk tukar cadar, kemas katil, kemas barang, sapu sampah. Amacam boleh buat bini tak?

11 comments:

sharifahzakiah said...

wah mmg boleh buat bini sangat dah ni. hehehe :) z pun pling mls kemas blik, kdg2 jer rjin sikit :P

. said...

bilik guwa lagi kemas kot.hehehhe..hahahah

jaya jr said...

haha..boleh dah tu..tahniah2

WaNee said...

da bley jd bini orang da ni. :D

AfiekJibril said...

ya ampun....haha..kalender2 pon boleh senget...tp tak pe...dah kemas...masa ni la kena belajar kemas sikit2..baru bole buat bini...

nuruashia ♥ said...

hahahah...boleh dh tu...
tunggu nurudin msk minang jee tuh ahahah

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

rajinnyer die ;)



banyak yang menyokong dari yang menjatuhkan, tengsss taw :)

zarulfarhana said...

hhahah...tggu2 nnt ada tue org msuk minang...

nurAMALLINA said...

kemas ohh.

meh la datang kemas bilik sy. hahahaa

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

yeayyy dh kemas:))

Izzul Amir said...

fuhh !
boleh buat bini ~
hihi