15 July 2011

Penghuni Baru Rumahku

Assalammualaikum dan selamat sejahtera
*entry ini akan penuh dengan gamabr kucing, penggeli kucing jangan tengok*


Hye korang, semenjak belog aku dah comel ni, makin semangat nak update belog..kiki.. Sebelum ni tengok belog pun tak selera nak makan, apatah lagi nak mencurahkan idea-idea yang kadang-kadang tak ada dalam kepala ni. Kadang-kadang melimpah ruah ideanya tapi bila tengok belog yang tak memuaskan hati, terus lesap idea. adoi..


Berbalik pada tajuk cerita, korang ingat tak dulu, aku ada cerita pasal anak kucing  kat rumah aku. Sekarang anak kucing tu dah jadi mak bapak budak dah.kiki.. Mak dia dulu dah kena buang, kalau tak mesti gembira dapat sambut cucu.


yang kiri tu mak bapak diorang setahun yang lalu





Si bapak tak tahu ke mana, mencari rezeki buat anak-anak kot. Yang si mak ni tak habis-habis mengiau sampai habis suara, aku pun tak faham dia nak apa, lain kali cakap aje lah BM. * sekali dia bercakap, boleh mati terkejut aku*. Mak ni tak habis-habis nak bawak balik anak dia naik atas atap tempat dia beranakkan anak dia. Dia tak faham ke anak dia dah selamat dalam sangkar ni. Adoi, apa pun tak boleh!




9 comments:

nabila faryzza said...

gila banyak kucing kau weyh! errr..

Syazwan Che Deraman said...

meeoowwww..meeoowwww..

Farhana Jafri said...

waa!! bestny!! bela kucing smpai beranak pnak.. dh lme xbela.. huhuhu~~

jemput singgah ANASAURUS :)

Cik Asma BLuppy said...

ni kucing mat saleh ke?
biru mata ku melihat kucing mu bermata biru...^^

FatimahZahra said...

waa , comelnya . kenapa dibuang mak dia ? kesian dia

nuruashia ♥ said...

eyyyyyyyyyyyyyyy comeyyyyyyyyyy..!!!! mak die garang wooot ahhaha

SoLy SoLicious said...

si bapak hnye tahu buat anak je kot... hahaa..
ololo..kiutnye~ nk cubit2 ase

AfiekJibril said...

bapak dia buat anak lain..sbb tu blah kot...haha..

Wani said...

alamak , saya tak minat kucing la .
haha