17 July 2011

Peminat Ramai = Haters Ramai

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



Ramai blogger yang popular tak lekang dengan haters yang tak habis-habis dengki sana sini. Apa yang dicari oleh haters-haters ni ye? Diorang puas ke bila buat macam tu kat orang lain, suka agaknya bila tengok orang lain sakit hati.

Orang yang suka sama banyak dengan yang benci. Yang suka memang la boleh buat kita tersenyum tapi yang benci tu memang betul-betul menyakitkan hati. Kalau setakat benci di hati takpelah, ni sampai diluahkan dengan kata-kata dusta. Apa kejadahnya la, buat dosa aje. 

Alhamdullilah, setakat aku buat belog ni, tak ada lagi yang hentam aku dengan kata-kata busuk ni, banyak kata-kata comel aje. kiki.. Tapi aku pernah dengar "jangan membenci orang, nanti berganda orang benci kita". Aku pegang prinsip tu aje la. InsyaAllah, selagi kita tak kacau orang, orang tak kacau kita. Tapi mak aku pernah cakap yang ni..
Kalau ramai yang suka kita sebab Allah pun sukakan kita dan juga sebaliknya

muka comel macam ni ada yang sampai hati nak "benci" tak?
kikiki

10 comments:

Syazwan Che Deraman said...

saya peminat blog nie :).
saya pon peminat tuan belog.bhahaha..gurau je..

lawa header..
gambar tu diambil sebab nak buat header ke @ kebetulan?

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

meh sy jawab caption gmbr tu : maybe org akan iri hati dgn kecantikkan awak, tp bukan sy. Hehe &.*

Anis Adila Aris said...

@syazwan

rasanya memang nak buat header kot..haha

@tak kenal maka tak cinta

tak, diorang tak sampai hati..kiki

sharifahzakiah said...

tak sampai hati , tak sampai hati, jatuh hati adelaa :)

nuruashia ♥ said...

anis comey laaa..sgt2 comey..maya karin ehhehe :)

unieMARKS :) said...

heee.comel aihh dia! nak benci pun tak sampai sampai ke hati macam mana nih~

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

oic!ada ke yg benci membenci ni..

entri aku
Trik Jitu Pancutkan Mani Wanita

cik siti said...

jap, pikir nak sampai hati ke tak....


lalalala...



takde perasaan.. hehehe

ir yien 9897 said...

mak saya pun cakap macm tue..
hehehehe

tuan blog cantik, hati mesti banyak baik.. musuh menjadi baik melihat tuan blog.. huhuhu :)

saya anon peminat..hahaha

yunikhairuNnisa said...

aipp..salam kenalan..
uitm s.alam gak eah? peace ya..:)