22 July 2011

Kita Mengata, Dia Yang Dapat

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

ikhsan : OhBulan

Murah rezeki Memey Suhaiza ni kan, orang sponsor baju kahwin sampai berjuta. Satu je yang terdetik dalam hati aku..
Tu la orang banyak sangat mengata dia, banyak sangat kata dia macam-macam, kan dah murah rezeki dia Tuhan bagi. Entah-entah banyak pahala orang pergi kat dia, yang orang duk mengata ni dapat dosa aje.

6 comments:

sharifahzakiah said...

sentap makkkk -.- sbb slalu jgk mgata dye. hahaha :DD

BalqisHusna ♥ said...

Wahh bertuahkan memey :) saya sokong apa yg k.anis ckp. dia yg dpt tuah. bukan tuah je,pahala jugakk. anway,bertuahh jd memey :)

nuruashia ♥ said...

naseb bek nuru xamik tahu pasal retiss mesia hahahah..

Siti Safiyyah said...

baju dah mahal2.. majlis dah grand2.. harap2 tak jadi macam abby dgn norman dulu la.. huhuhu

Syazwan Che Deraman said...

patot la memey tolak guwa :(

azalia hjsalleh said...

x minat kat dia.