16 July 2011

Follower Bertuah #3

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Insan yang bertuah kali ni bukan calang-calang orang, seorang driver nun di awan biru, *ayat nak puitis aje* senang cakap "pilot" la. Bukan senang nak jumpa "pilot" minat buat blog ni. Aku kenal dia masa buat entry "Mencari Blogger HOT", dia orang pertama yang join.





Kenapa dia dipilih ye menjadi follower yang bertuah ni sebab masa aku mula-mula tahu pasal belog dia, follower dia tak adalah banyak mana tapi dalam masa yang sekejap sangat, dah nak meletup jumlah follower aku tengok. Memang gigih la "pilot" ni naikkan belog dia di mata dunia *ayat tak boleh bla*

"Pilot" yang bernama Syazwan Che Deraman ni lebih kurang peng"komen" tegar jugak la kat entry-entry aku, sebab tu aku perasan dia. Sekarang dia ada buat segmen " Aku Blogger Negeri..."jadi pergilah terjah belog "pilot" ni dengan klik banner. :)

3 comments:

si ngokngek said...

dh meletup habis follower dia..kehkehkeh
susah jumpa blogger pilot..he's the one..best blog dia..sbb saya suka tgk video dlm tue..best3~~

KhAiReDzAiMy said...

Ooo. Blaja mrsm... aq suka makan mail ikan bakar...

Syazwan Che Deraman said...

terima kasih bro..
eh..beb.hehehe..tersasul..guwa penat..baru balik dating..bahahhahaha..

ingat lagi ye :)..

guwa suka baca blog kau :)..
thanks kawan :)