15 July 2011

Follower Bertuah #2

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Kembali kepada entry follower bertuah hari ini, insan yang bertuah hari ni memang dah lama nak aku review belog dia, sampai ugut-ugut nak unfollow aku lagi sebab jelous.kiki





Awek kepada kawan pakwe aku *kalau tak faham, baca banyak kali*
Sekarang dah  jadi ustazah kafa, banyak pahala dia mengajar agama. Jangan main-main dengan ustazah rock ni. Dia selalu sangat coment kat entry aku, boleh kira setiap entry ada comment dari ustazah ni. Nak kenal dengan ustazah cun melecun ni, klik sini.

*entry "follower bertuah" ni akan aku pilih sesiapa yang aku suka tak kira follower masa kini atau dulu kala*


6 comments:

Akulah Pak Lan said...

rock sungguh

sharifahzakiah said...

hahahaha anissssss !!!!! jgnlaa ckp z ustazah kafaaaa. hbes rhsia iiiii..hahahaha btw, tq syggggg :) malu dh ni kne review :DDD

cik najihah said...

nak jugak2

nabila faryzza said...

nak jugak! nak jugak! nak jugak!!!! *hentak hentak kaki* HAHAHAHAHA! :D

Kucing Serius. said...

Follower bertuah? Ahaha. Aku pun baru ada follower bertuah lately ni.

nuruashia ♥ said...

OMG..nk jugak..!! hehehhe