14 July 2011

Follower Bertuah #1

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Yay dah dapat laptop balik. Terperanjat sangat tengok belog aku comel sangat sampai kena format baru.Sekarang ni aku nak start buat entry tentang "Follower Bertuah". Aku akan pilih sesiapa sahaja yang aku suka. Aku akan review belog empunya badan. Dalam masa bulan ni, Insyallah satu hari, satu belog akan aku review.


Start hari ini, follower bertuah yang dipilih ialah follower aku yang ke 888. 

hot kan :)



Belog Shuha Zulkifli ni comel aje macam tuannya. Template belog comel-comel macam belog aku dulu. * dulu la sangat padahal 2 hari yang lalu* Nak tahu tuan belog secomel mana , cepatlah berkunjung ke belog Shuha Zulkifli.


11 comments:

Elih Japahar said...

woww! 8 favourite number sy lah...888 cantik sgt :) tahniah kpd yg bertuah,terjah!!

Eva DaNiaL said...

wahh cOmel2 ^__^

syuha zulkifli said...

ouh ! thanks a lot pretty sis ^^

Syazwan Che Deraman said...

wow..dah ramai
tahniah!

nuruashia ♥ said...

wawhh..bertush sungguh no tu..888..

sharifahzakiah said...

alaaa nak jadi bertuah gak. huk3 :( unfollow blik la mcm ni. haha :D

Zulfahmi Abidin said...

bagus kau nie. aku tak pnah pulak perhatikan sape follower aku.^_^ unless dye bertegur sape.^_^

ishiko said...

nice number ^^

Anis Adila Aris said...

@sharifahzakiah

syg...bukan follower masa depan aje... masa lalu pun akan dipilih la dear..hehehe

cik najihah said...

aku yg ke baPe ek??

cik najihah said...

aku yg ke baPe ek??