24 July 2011

Entry Jauh Ditinggalkan

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku follow diri sendiri jadi entry baru yang aku buat akan keluar kat dashboard aku, jadi kalau entry yang aku buat dah jauh ketinggalan, aku puas scroll ke bawah baru jumpa entry aku, maknanya entry aku dah lama ketinggalan. Orang lain dah berupdate berkali-kali tapi aku masih di takuk lama. * rasa nak muntah baca ayat sendiri*


Sebenarnya tak ada motif pun entry ni cuma tak nak tengok belog sendiri ada entry baru kat dashboard. Buang masa aje korang baca, mintak maaf ye. kiki


Budak ni dah nak balik Penang, tinggal la cek sorang-sorang kat Temerloh :(

8 comments:

nuruashia ♥ said...

olololo..sian die ehehhe :)

sharifahzakiah said...

alalala wt dh sedih dye. hik3 ade dashboard bru ke ? z punya mcm biase je T_T

Anis Adila Aris said...

@sharifahzakiah

dashboard lame je..hehe

Syazwan Che Deraman said...

heheheh..kesian dia.

KecohAbes said...

ish3...kecian sungguhhh~

AfiekJibril said...

eh betol jugak kan follow sendiri boleh tgk berapa jauh kita ketinggalan...bernas!..haha

zarulfarhana said...

alaaa...ciannya kena tgal...

Anonymous said...

org tua ni makin handsome la...!!