29 July 2011

Eh, Belog Dia Best La

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Aku bukan nak cerita "bagaimana nak jadi belog yang best" sebab belog aku tak ada la se"best" mana untuk kongsi dengan korang semua. Aku nak cerita apa yang aku buat kalau jumpa belog yang best.

Dari Mata Turun Ke Hati
First time tengok dah jatuh hati ibarat cinta pandang pertama. Tak perlu nak tunggu esok atau minggu depan untuk follow belog tersebut, terus laju-laju tekan "follow" " join this site". Harap lepas ni kalau belog best ni ada update, keluar la kat dashboard aku.

Tak Cukup Satu
Dah baca satu entry, baca lagi entry lain, baca lagi entry sebelum ni, baca lagi, baca lagi sampai tak sedar dah nak sampai entry yang mula-mula tuan belog start blogging. Aku kalau jumpa belog best macam ni la jadinya, sampai dah puas baru tean pangkah. Tak cukup satu entry dibaca, habis semua nak digodek.

 tekan older post setiap masa

Tersemat Di Hati
Tak perlu nak banyak kali singgah terus tersemat link belog best kat hati. Niat hati nak singgah hari-hari, tak perlu nak belek kat dashboard, taip aje terus dapat. Taknak ketinggalan entry baru yang best.kiki


*korang pernah buat macam ni tak masa jumpa belog aku?*



16 comments:

AfiekJibril said...

eh aku tak pernah buat mcm tu..tp ko punya blog aku dah link kan sbg BERITA HARIAN dlm blog aku...maksudnya blog ko dah tersemat dlm hati sanubari ni..ceyh wah..haha..*sila bangga*

Syazwan Che Deraman said...

laaa..aku buat benda yang sama la kat blog kau :)..hehehe *bodek*

Anis Adila Aris said...

@AfiekJibril

waa..sangat terharu,,tisu please.
ko punye belog pun sama..aku ingat link woo...
taip af je terus laptop aku dapat detect :D

sharifahzakiah said...

z mmg buat mcm ni pun mse jmpe belog anis adila aris :) kalau z lme tak on9, mst bce entry2 lepas smpai jmpe entry yg mse stop bce tu. mklumlah, belog yg xpernah lekang di mata z kan ^^ suke suke :))

Balqis Monsta ♥ said...

pernah jugak godek godek blog cik anis sampai tak jemu doe :] wee ~

Anis Adila Aris said...

@Syazwan Che Deraman

tak baik menipu tau, Tuhan marah !

Anis Adila Aris said...

sis zack & balqis monsta

malu la sy mcm nie..hehe

Elih Japahar said...

belek2 tak sempat la cik Anis, line berukband ni lambat...selalu tenung pic kat sidebar tu jer hahaha

Balqis Monsta ♥ said...

@Anis Adila Aris Alololo . malu pulak . betol lha . memang best blog ni . simpleeee je .

eja said...

blog sape la tu yee...

Anis Adila Aris said...

@Elih Japahar

dah datang jenguk pun dah cukup bagus :)

nuruashia ♥ said...

anis ni bru 20 tahun ehh??
kire adik nuru laa ni?? ehehhe..
akk nuru ske blog adik anis :) skema tak?

firazulaika said...

wahh . hebakk ! hehe :D
kite bru follow blog anis . tgh nk godek2 bce entry2 lepas gak . weee :)

hana sudradjat said...

tak pasal2 nanti cecah 300...hehe :)

betulkah maksimum blog yang kita boleh follow ialah 300?

Anis Adila Aris said...

@hana sudradjat

betul tapi...
nanti kite cerita :)

cik najihah said...

pnah2..aku da hafal url blog ko hee