27 July 2011

Day 2 - Movie Yang Paling Best Aku Tonton

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Aku ni bukanlah rajin sangat tengok wayang, ye la aku kan budak kampung. Kat kampung mana ada wayang, wayang kulit pun takde. Selalunya movie ni aku tengok kalau ade org "download"kan takpun sekarang layan kat youtube.

Banyak je cerita yang best tapi aku pilih satu movie ni yang aku  menangis sepanjang cerita. Ni kes layan perasaan sangat la, konon-konon aku la kat tempat perempuan tu. Aku ada cerita kat entry ini.

cuba la tengok!
macam aku tak..hehe
Nak tengok cerita baru kat youtube, layan kat sini.


7 comments:

nuruashia ♥ said...

awww..cite ni mmg sedeh T_T

cik najihah said...

weh aku bace novel die pon da nanges huhu

. said...

tak penah dengar pon citer nih.
* jakun *

ILA HonEyBuNNy said...

nak tengok la bila bosann duk rumah neh...ehhehe

sharifahzakiah said...

hak3 mst kuat nges ni :P eceh, rndah diri lak org tmloh ni haaa. ngade :P

AfiekJibril said...

aku dok sini yg merata2 wayang pon sekali sekala je tgk..dlm setahun dlm 5 6 movie je kot..haha...oh cerita ni aku pernah dgr...best eh??...kena tgk jugak ni..

L.e.e.z.a said...

cite ni mmg sedeh, bengkak2 mate tgk O.O' tp sgt best!