14 July 2011

Contest Blog Saya Comel

Assalammualaikum dan selamat sejahtera



Jumpa contest ni kat belog Cik Najihah, dia kata tag kepada sesiapa yang rasa belog berpotensi untuk menang dan memang aku rasa belog aku akan menang sebab belog aku memang comel..kiki. Tak payah nak banyak cakap la, ye kan aje kata-kata indah aku tadi.

Pemenang dapat...

Tempat Pertama : RM 100
Tempat Kedua : RM 50 (topup)
Tempat Ketiga : RM 30 (topup)
Saguhati : RM 20 (toupu)

Tag Diberi Kepada

Daya MohamedNuruAshia, Sharifah Zakiah & Nabila Faryzza



3 comments:

cik najihah said...

blog kau meang comel weh..hahahahah
gud luck

nuruashia ♥ said...

kamu tag sy ke dear??? aigooo.. hadiah macam best wok ahhahah..

sharifahzakiah said...

hehehe memang tak dinafikan blog anis comel :) alaaa saya pun kne join ek ? hihi layannnn ~ nti sy join okay :) walaupun blog sy x comel mana. haha