23 July 2011

Botak = Hero Baru Yang Handsome

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku dah tau siapa nak jadi pengganti pelakon-pelakon lelaki yang kacak yang kebanyakannya sudah milik orang lain. Bila dia botak memang nampak ganas, tapi bila ada rambut, semua perempuan akan cair. Moh cuci mata dengan scroll ke bawah.


Nama Sebenar: Johan Ariff Asari
Umur : 25 tahun (lahir pada tahun 1986)
Asal : Pulau Pinang
Pendidikan : Malacca High School. Diploma jurusan Kaunselin di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM). Johan pernah mendapat kelas pendidikan tahfiz selama 2 tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.
Sifat : Kelakar, peramah dan suka merendahkan diri







sumber : BeautifulNara

16 comments:

A'an said...

Botak hensem~~ Apek pon hensem gak.. Hehe. :P

sharifahzakiah said...

Botak lg handsome la rasenye. seksssiiii gtuwww ~ awwww ~ hehe

Nabila Huda said...

eh2.. comel la pulakk.. cair i tengok..

[sutera kasih] said...

wahhh boleh tahan jgk botak ni yeaa..hehe

BalqisHusna ♥ said...

Betul tu. bikin cair doe. Haha. tapi,dia hensem la tak kira botak ataupun ada rambut.
Anway,pasal video diorang poco2 tu,sumpah lawak. bak kata Jambu,
"Muka je legend,tp hati kiut" :D

Syazwan Che Deraman said...

hai..nama saya botak!.tapi saya ada rambut..boleh berkenalan?.hahah.

ooo..macam nie ye pompuan cuci mata..hehehe

Elih Japahar said...

wahh! kembar ke ni?..

Zulfahmi Abidin said...

aku tak cukup hensem ke? ko tak mention name aku pon weh. *lari masuk bilik hempas pintu

isma said...

panjang lagi hensem....

asiah_najihah said...

memang ensem,,hehe

Miss Teo said...

Botak hensem gler~ AHAHA

KecohAbes said...

Kecohabes lagi ensem..hahaha~!

pandangkedepan said...

suka dia masa ada rambut la ni...so botak tu hanya ilusi...ehehe

アヌム ちゃん said...

aa juvana tu cite apa sebenarnya eh..huhu..drama ke ape..

nabila faryzza said...

dia memang hensem ouh. dala juvana je nampak jahat. yela, pegang watak jahat kan

asamasin said...

nseb baek aku tgh botak skrg.. :D