30 July 2011

Boleh Follow 300 Blog Sahaja!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Aku terkejut bila baca comment dari seseorang kat entry ini, komen berbunyi..


Aku pun pelik, eh boleh follow 300 belog aje? Aku rasa dah berlambak aku follow belog orang dan aku cek ada dalam 481 belog dah aku follow. Maknanya dah lebih dari 300.


Aku pun dengan perasaan ingin tahu yang membuak-buak, aku google dan terjumpa la ada belog yang dah kena warning follow belog lebih dari 300 dan aku jumpa coment yang berbunyi..

sumber : belog zati

Maksudnya jangan "follow" ikut...

klik untuk besar
Tapi "follow" dengan tekan sini


Faham? Jadi jangan risau untuk follow belog yang disukai oleh korang semua! :)


10 comments:

sharifahzakiah said...

hahaha yeke ? z dh follow 472 blog. rileks je. tp dye x kua laa list kt dashboard kite nme blog tu. tp bila org tu update, dye kua je..

eiyna zhafirah said...

ptt la tkan butang folo kt dashboard tue xdpt pn -.-

cik najihah said...

tu la aku pelik..
aku follow banyak dah aku ase..
hahah blogspot.semakin parah

Budak Chomot said...

Ohh macam tu rupenye :)

Sufy said...

ooohh, bru tawu...da lama berblog..:p

Syazwan Che Deraman said...

ooo..saya baru tahu?.
taking off list?

nuruashia ♥ said...

betul tu..jgb follow kt ats tu..tekan yg join this site tu..ehehhe..

JOM KENALI SAYA DENGAN LEBIH DEKAT said...

tq share maklumat..heheh

nurAMALLINA said...

baru tahu,. haha

Abang Stalker said...

faham,cikgu...haha