30 July 2011

21 Tahun Sudah Berlalu

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Kalau bukan 21 tahun yang dulu, aku tiada disini menghirup kesegaran udara kurniaan Tuhan, aku tak menatap laptop ini, aku tak menaip sebegini, aku tak sebesar ini.

30 Julai 1990, hari penting untuk kami sekeluarga. 21 tahun kami bahagia dengan jodoh yang ditetapkanNYA. InsyaAllah hubungan ini akan kekal ke akhir hayat.
SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE- 21
 BUAT ABAH DAN MAMA
30th July 1990
we are from Rosilawati + Aris

12 comments:

alif haris said...

ouh so adila ni akak sulong la ek ??
hhehe

SoLy SoLicious said...

olo suwittnye..
selamat ulang tahun perkahwinan tuk parents kamu ya..~

Anis Adila Aris said...

@alif haris

ye saya sulung..bukan saje anak sulung...cucu sulung jugak :)

nuruashia ♥ said...

wawhh..kak long yee..ptot comey hahaha..epy annversary to ur parents dear :)

AfiekJibril said...

la yg sulong...patut laaaaaaaaaa....besar tanggungjawab tu..hehe :)

eja said...

wahh..happy anniversary kat parents!

Wani said...

3 orang je ke adik beradik ??
ouhh , sama la kita :)

saya dewi said...

semoga bahtera perkahwinan ibubapa anis kekal hingga ke akhir hayat (':

happy enebesery :p

kakak sulung merangkap cucu sulung nieyh tegas tak? ehem. pemimpin :P ekekeke.

Abang Stalker said...

hapy anniversary :)

terlewat 40minit. :D

Anis Adila Aris said...

@AfiekJibril

sangat besar tapi adik aku yang laki tu lagi besar tanggungjawab die..haha

Anis Adila Aris said...

@Wani

sama aer..meh give me 5..:)

Anis Adila Aris said...

@saya dewi

kadang2 aje tegas, selalunya biasa aje,,adik-adik x takut pun..hehe