23 June 2011

Selamat Tinggal Zaman Belasan

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tepat 12.00 am, 23 Jun 2011, umur aku genap 20 tahun. Selamat tinggal umur belasan, selamat tinggal kehidupan hingusan. Aku sudah besar. (besar la sangat, bangun pagi pun mak kena jerit-jerit  suruh bangun)


20 tahun menghirup udara kurniaan Allah, 20 tahun sudah menumpang di atas dunia ini, 20 tahun meminjam anugerahNYA. Alhamdullilah, masih mampu berdiri, masih mampu bernafas, masih mampu melihat dan mendengar. Masih belum sampai ke penghujung nyawa. Terima kasih Ya Allah, ciptakan aku sebagai seorang khalifah di muka bumiMu ini.


Harap diri ini mampu melakukan amanah yang diberi, memperbaiki diri jadi lebih baik, jadi insan yang lebih dekat denganNYA, lebih diberkati, manusia yang masih bersyukur, masih mampu mencari kebahagiaan dunia dan akhirat. Harap tahun ini lebih baik dari tahun dulu.
Hanya keberkatan daripadaNYA hadiah yang paling bermakna. Amin.


i'm 20 ;D

18 comments:

nuruashia ♥ said...

happy birthday cikgu anis :)
20 thun dah tusss ehhehe :)

cik siti said...

aminnn... la bru 20 ke?? hehehe.. cikgu muda lah ni

mA!sAra said...

selamat hari lahir!! may allah bless u always..

Chubby Panda said...

HAPPY BIRTHDAY CIKGU YANG CUTE NIE...

nie wish untuk cikgu::

-semoga panjang umo and dimurahkan rezeki yerk..*nanti gaji blanje la..hik3*..

-semoga dapat jadik anak yang solehah and hamba yang taat...

-dapat jadik yang baik...

tue jepp..tak tahu nak taip apa lagi..

-p/s:cikgu kita da tua laaa...

sharifahzakiah said...

HAPPY BIRTHDAY !!!!! moga tmbah cute syg ;)

Syazwan said...

happy birthday cikgu ;)

KecohAbes said...

selamat dtg tahun 20an..hehe!

cik najihah said...

hepy bufday my dear..
hoping the best for u

CikHanis said...

happy birthday Anis :)

ashafanie said...

welcome 2 de club..uhuk..

Happy Birthday to u...

~bUih-bUih ciNta~ said...

haPpy 20th anis..mmg ble first nk msuk angka 2 tu ase cm laen jee..~hee

atyn bambam said...

happy birthday :)

Budak Botak said...

Welcome to the club, he3...

Entry terbaru -> Blogger Buat Segmen Wordless Wednesday & Spontaneous Thursday Patut Bersara... (",)

azeelia azman said...

hepy bday cik anis =')

ehana said...

jom kte jd orang dewasa...heeeeeeeee

nabila faryzza said...

happy birthday cikguu. hehe :)

AfiekJibril said...

LEHA?...20 puluh dah?...haha
selamat hari jadi!!!!...moga hari2 mendapat keberkatan ALLAH SWT..

asamasin said...

hepi bfday. :D