28 June 2011

Segmen Dan Jom Dapatkan 1000 Follower Bulan Ini

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Selamat pagi sayang semua *sesiapa yang membaca di pagi hari*


Hari ni tiba-tiba rajin nak masuk segmen, tajuk segmen ni memang menarik minat hati nurani di pagi hari yang ceria ni. Awat aku tertarik sangat dengan segmen ni?


Memang dah terdetik di sudut hati kecil aku " bagusnya la kalau tahun ni dapat 1000 follower". Ikutkan nak mintak kat semua orang suruh follw belog ni sempena hadiah birthday hari tu tapi follow tidak boleh dipaksa, jadi biarlah niat tu terpendam macam tu aje. * berpuitis aku pagi-pagi buta ni*


Lagipun pakcik Nurudin cakap nak buat belog kalau follower aku dah sampai 1000. So, nak tengok la pakcik ni kotakan janji ke tidak. Aku tak dapat bayangkan lah kalau pakcik Nurudin buat belog. Adakah dia akan menjadi popular mengalahkan abang ben? hehe


Bercita-cita seperti aku, moh la ramai-ramai join segmen ini dengan klik sini. :D


1000 pembaca pun dah cukup :D





7 comments:

Rahmad said...

macam best jer segment ni..hehe

misz fae said...

mcm best je segmen ni..nak join! nak join! hehe;)

khairul akmal azman said...

semoge bejaya ..
follower byk tp wat entry2 best..
br org salu komen..
keep it up!

KecohAbes said...

teringin jgk..tp nk dpt 100 pon susah..sob3..~

PCL said...

salam singgah , support anda menuju ke 1k follower..semoga berjaya..usaha pasti jaya !

pCL=863

dAk EyTy ThOmeL said...

gud luck,,,dtg dr segmen yg sama...da folow awk

Che Sayzzuwan said...

Jom join contest ni...=)

http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html