24 June 2011

Muka Liyana Jasmay = Muka Anis Adila

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Jangan nak muntah awal sangat la kan lepas baca tajuk entry. Baca sampai habis, baru muntah ye. Kemam dulu dalam mulut muntah tu. Aku terpanggil nak buat entry ni bila ramai sangat cakap. ( ceh, baru 3, 4 orang cakap dah kata ramai). Bahan bukti ada di bawah.









terpaksa buat caption nama , takut korang tertukar..haha
Berdasarkan gambar di atas, korang rasa sama ke? Aku tak kata muka aku sama dengan dia, orang lain yang cakap. Aku nak dapatkan kepastian dari korang je. So, any coment?

entry dah habis, sekarang dah boleh muntah


19 comments:

cik najihah said...

aah lah weh..wah untung aku kawan selebriti hahaha

nabila faryzza said...

senyuman sama.. okay, nak sambung muntah! Hee :D

Syazwan said...

ehh!!..eehhh!!..
nak minta sign!

Rahmad said...

iya lah hampir sama..
rtiss..
minta sign..hehe

Ros Anisza said...

nampak mcacam sama...bentuk dagu dan bibir dan warna kulit nampak sama...

shiema sufian said...

seriously serupa tak tipu.

AfiekJibril said...

wah..LEHA!!!...leha seiras LJ lah...untung Nurudin..muahahaha...

jahirah haziqah jamidin said...

untungla si nurudin..hahhahahaha

jahirah haziqah jamidin said...

untungla si nuruddin..hahaha

Miscellaneous Smiles said...

eh..eh ye laa..~

nuruashia ♥ said...

dh lme perasan sebenarnyee heheheh :)
LJ versi bertudung aww <33

atyn bambam said...

almost the same . heee . cik artis cik artis , nak signnn !!!!!

JIJI YU said...

ahaha..same le tu..shukkee leww tu

cik siti said...

retiss uolss.. lepas baca entry ni baru pasan.. haha

ehana said...

eh2..btol laa...ade....:)

bact. said...

sama la..
dua2 ada satu hidung. dua mata.satu mulut

asamasin said...

cewwaaaaaahhhh...nati kite tgk la anis nih blakon plak.. :D

cLeO zaRa said...

tulah, mase tgk gmba motion awk n bf rase mcm pena nmpk jeeeee muke awk ni. awk mmg cntik.:) mmg untung nuruddin.

Laila Majid said...

u do look alike.maybe tang mate dengan senyum yg nampak sama tu.