26 June 2011

Aku Dah Agak !

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Masa mula-mula cuti dulu, aku ada buat entry ini. Aku dah agak benda ni akan terjadi. Tadi masa timbang berat, memang dah naik pun. Setakat naik setengah kg, aku tak heran tapi kalau dah ber " kg..kg" ni memang aku heran.



Dulu aku ada buat tips kurangkan berat badan, sekarang aku nak bagi tips tambah berat badan pulak. Bukan payah pun, korang makan sarapan, pagi dan petang dalam jumlah yang sama. Lepas tu ada masa yang senggang tu kunyah la pape yang patut. Senang kan?
Selamat mencuba..hehe

6 comments:

Syazwan said...

badan saya susah naik ;(

Aretikz said...

Pergh ~ senang betul.. asal kunyah.. hehe.. tapi sekali dah naik, nak turun tu yang payah.. huhu..

.........cP~ said...

hahaha. sama la kita. tapi, disebabkan duduk kat kampung asyik mengunyah je, maka saya mengurangkan kuantiti heavy meal. hari tu sebelum balik kawan kata pipi dah tembam. ngeh2..

Nur Azila Romli said...

saya ni dah la tembam... kalau sy ikut petua awak msti saya lg tembam... huhuhu...

M Fizan said...

nak naik berat badan senang jer..makan nasik banyak2 :D

nabila faryzza said...

nak mantain berat badan? macam mana pula tu ckgu anis? hehe :)