31 May 2011

Tawa Dalam Tanggis

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku tak tahu la apa perasaan aku sekarang, suka ke, sedih ke, kecewa ke , bahagia ke.. 
Apa perasaan korang bila tengok gambar bekas kekasih krang yang pernah berjanji nak sehidup semati dengan korang tengah bersanding dengan orang lain?
jauh sudut hati Anis Adila Aris : Saya doakan awak bahagia ke akhir hayat bersama isteri. Jadi suami yang baik dan jangan buat perangai yang dulu-dulu. Saya maafkan apa yang pernah awak lakukan dulu..Semoga berbahagia.. ( tawa dalam tanggis)



8 comments:

shiema sufian said...

alaaaa. shiema penah alami perasaan mcm nieyh. kite akan rase jugak syg dekat seseorg tu walauun dye wat something dekat kite. sabar yea :'(

zulfadli zulkifli said...

sabar2...
jodoh ajal sume ditangan tuhannn.. =)

msredcheesecake said...

Msred tak pernah putus cinta.tak mau rasa.kalau kena rasa gak...erm....

JIJI YU said...

ade la tu yg terbaek wat lu

cik najihah said...

weh ko knp?

sharifahzakiah said...

ehh knpe pulak ni dear ? sabar sabar. xdek jodoh laa 2. ade yg lbih baik kan :))

nuruashia ♥ said...

mmg sedeh huhu..anis bykn bersaabr yee..ade hikmah semua ni..chill yee my dear <33

uchu said...

owh...ade jgak yg sme ksah cam saye ye...hahaha...
ex ana pon bru mnamatkan zman solo 21 mei lalu...dh la x jmpt pon!!
ade hati jgak nk pgi ye....