11 May 2011

Tak Perlu Nak Kpop Sangat

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku bukan nak cerita pasal Kpop, kumpulan 24:7 ke , Gula-gula ke, coklat getah ke sebab semua tu dah basi. Aku ada yang lagi panas dari semua tu.


Semalam tengok tv lepas tu ada cakap pasal artis baru KRU. Satu kumpulan perempuan iaitu Tiga dan satu kumpulan lagi Forteen yang dianggotai oleh lelaki yang jambu. Aku tak berminat nak cerita pasal Tiga sebab aku lebih tertarik dengan Forteen.. *gatal*


Sekarang KRU macam nak kembalikan ke"popular"an zaman kumpulan macam dulu-dulu. Salah satu kumpulan yang ditubuhkan ialah Forteen. Serius mereka amat jambu dan boleh menari lagi. Meleleh aku tengok gambar mereka ni. Jadi macam ni la Mpop yang dicari-cari.


sila cair sekarang

aku cop dia k :)

jambu giler

macho sangat

cute bangat




tak perlu nak tangkap gambar tidak berbaju untuk HOT
mereka dah ada single lagu "Berdua Bersatu" , nak tahu lebuh lanjut sila tengok Fanpage mereka. :)


12 comments:

nabila faryzza said...

weyh! kte pun nak cop ameerais jugak la. awww!! hensemnya awakkk. HAHA :D

Anis Adila Aris said...

nabila faryzza

TAK BOLEH!!!!
sebab ko rendah, ko ambik one..baru la orang cakap berdiri sama tinggi, duduk sama rendah..haha

RaraPuing said...

rara nak semua ! Demand hehehehe

cik najihah said...

ok aku tergamam dengan kekiutan yang last sekali tu alahai jambu mak ai hihi
nyway x bola lawan daesung aku hahaha

sharifahzakiah said...

mak aihhhhh dtg pd mne ni. haannnnnsommmmnyeeewwww....hak3 :P

nurul afika said...

salam ziarah ^__^

baru tengok dekat fuhhh ! tv3 tadi..teruja tengok group member forteen tuh..HEHE GATAL !

Anis Adila Aris said...

RaraPuing

amboi.. terus nak semua nie...

Anis Adila Aris said...

cik najihah

one t boleh, ameerais x boleh..haha

Anis Adila Aris said...

sharifahzakiah

datang dari Malaysia la..hehe

Anis Adila Aris said...

nurul afika

bukan selalu nak gatal-gatal macam nie..hehe

awek retro said...

review laa satu lagu dorang..best kew??

Anis Nasri said...

uuuuuu anis suke yg macho tu...
wuwuwuwuwuwuwuwuw.... :P