20 May 2011

Saya Nak Mintak Maaf

Assalammualaikum dan selamat sejahtera

Sayangku semua, terima kasih sangat sudi follow belog busuk ni dan komen-komen kat entry yang banyak kerepek aku merepek je dalam belog.

Kali ni aku tak buat dah macam dulu, balas komen korang kat dalam entry tu jugak . Sebab aku tahu tak ramai pun baca balik komen-komen tu. Aku sekarang, kalau korang bagi komen, aku balas dengan komen balik entry korang kecuali ada yang bertanya, akan aku jawab di entry tu ataupun di shoutbox korang. 

Tetapi buat masa ni, bagi insan yang baru nak rasa hidup seorang employee ni sangat la penat.Masa untuk blogging bukan macam dulu-dulu. *cakap macam dapat kerja best je*
Kalau aku sempat, aku balas komen korang dan jalan-jalan kat belog korang. Aku akan buat sikit demi sikit. Malam ni aku dah singgah sikit, esok aku sambung balik. Mintak maaf ye kawan-kawan.

Rasa bersalah sangat kalau tak balas balik komen korang. Takut nanti dikatakan "tidak membalas budi dan sombong".
Korang tunggu je ye, nanti ada la terpacak nama Anis Adila Aris dalam komen, shoutbox atau kotak follower korang.

Salam Sayang,
Anis Adila Aris  
xoxo........


10 comments:

sharifahzakiah said...

tidak mengapa anis adila :) selamat bekerja laa ye ^^

Jahidih Saili said...

selamat bekerja anis..:)

cik najihah said...

baek syg ku hihi

PinKy MoMMa said...

slamat menempuh alam pekerjaan dik ;)

jaga diri ya..

cik siti said...

haha.. konon2 bg surat ye...?? :)

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

takpe..kami pun kadang2 sibuk gak..mana yang sempat jela...

mrs chenta said...

baiklah... anda dimaafkan ^^,

♥Lady Ainaa♥ said...

Its okay, take your tyme sis..hehehehe

Wani said...

ok tak pe . saya tunggu :)

Cik Asma BLuppy said...

selamat berkerja^^