10 May 2011

Saya Di Rumah :)

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Aku ni setiap kali balik aje, mesti bagitahu orang yang aku dah balik rumah. Ye la, aku tahu korang risau, tertanya-tanya aku dah sampai ke belum.hehe


Cuti empat bulan, nak buat apa ye. Esok nak pergi tanya pasal guru ganti kat PPD, ye la tak akan aku nak duduk melangok kat rumah 4 bulan, penat aku nak dapatkan badan macam sekarang ni, bila dah duduk rumah jadi besar balik. Adoi.


kononnye badan slim sangat la tu

pisssstttt : esok boleh la start dating :)


4 comments:

fara said...

nak ekot!

ザイダツアズニ said...

menternak lemak la jawabny nanti :)

Farhan Zulhusmi said...

amboi...dah set awal2 nak date erk...
xmao2 mcm tu..hehehe...
sbbnya farhan nak ikut..hehehe....
gunakanlah masa itu sebaik2nya ye...:-)

l a l a , S h a h e i l a said...

hehe.. samalah kita..