27 May 2011

Riwayat Hidup Anis Adila Aris

 Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Dah lama berhajat nak buat entry ini, akhirnya tercapai juga setelah mempunyai bahan yang penting. Semua ni aku ambil dari 3 koleksi album aku masa kecik. Betapa untungnya lahir masa zaman kamera kodak, semua gambar dicuci dan dimasukkan dalam album, bukan macam zaman sekarang, simpan dalam folder dalam laptop aje. Entry ini akan dipenuhi dengan gambar budak comel yang banyak, jangan muntah ye lepas tengok gambar-gambar ni.


waktu ni baru beberapa hari sedut oksigen
4 bulan lebih
keadaan bilik ni sampai sekarang macam ni..

amacam, terpacak tak?
masa sambut birthday yang pertama
comel kan saya? hehe
rasa geram kat diri sendiri pulak

rambut dah habis stylo tu

saya memang posing macam nie

kecik-kecik dah tutp aurat
bagus kan..
gambar aku banyak gile kowt sambil pegang telefon
trend masa dulu kowt
dah 6 tahun, dah hilang sikit kecomelan tu

budak darjah satu pakai tudung
ada style tak?
Amacam muntah darah tak tengok gambar kat atas? mesti tak kan sebab semua
 gambar-gambar comel kan..hehe


13 comments:

zulfadli zulkifli said...

mse kecik comell..
da bsar cntikk... :)

nuruashia ♥ said...

sokong zulfadli ckp :)

JIJI YU said...

cacing dalam perut aku menggelupur

Bluewendy said...

cumelnye mase kecik..skang pon agi cumey pe..! ahakszz..=)

Cik Asma BLuppy said...

comel.. comel...

shiema sufian said...

maintain comel dan cantik :)

sharifahzakiah said...

Alalalala ~ comel gilaa anis :))) cubit pipi sikitttt :D

CikHanis said...

comei je :)

Anonymous said...

harharhar......

eamy milea said...

ololololo....comelnye die..patut ar skrg pun masih comel hehehheheeee

mrs chenta said...

nak like komen kat atas.

'masa kecik comel, bila besar cantik!'

cik najihah said...

comel doe kau haha

nabila faryzza said...

weyh, suka gambar yang konon2 ckp kat tepon tu. haha! sumpah dohh, kte pun ada. haha! gambar dulu kann, TELEFON pun jadi. :D