15 May 2011

Perempuan KL Harus Berhati-Hati

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Sekarang kecoh pasal mamat ni sesuka hati je baling asid kat orang di sekitar Kuala Lumpur. Setakat ni dah ada 23 mangsa perbuatan terkutuk lelaki ini. Suspek tidak mengenal mangsa untuk bertindak, sesiapun boleh terkena. 


Kepada kaum perempuan yang membaca ini, lagi-lagi mereka yang tinggal di Kuala Lumpur, berhati-hati ye. Jangan keluar rumah kalau tak ada perkara yang penting. Pastikan jika keluar, tidak berseorangan dan tidak jalan di tempat yang sunyi.




muka penjenayah yang kurang ajar

7 comments:

sharifahzakiah said...

seram sejuk jgk dgor bite ni. kuang ajar btul. nti dh dpt tgkap, kite rendam dye dalam kolam asid pulak kan. biar dye rase lak. ish3

l a l a , S h a h e i l a said...

takotkan sekarg ni.. semoga dilindungi-Nya..

HonEyBuNNy said...

betui2...

ila pun sekarang takoot nak keluar kl sorang2...

selagi xkena tangkap..risau la...

nabila faryzza said...

mmg weyh! takot gila nak keluar dah skang. haritu, hampir hampir nak gerak g klcc, naik public transport. pikir dua tiga kali. HAHA!

cik najihah said...

gile takut..yg duk kat pahang ni pon ase x selamat huhu

Anis Nasri said...

apela salah kaum kite ni kan smpai nak wat mcm2 skali.

Anis Adila Aris said...

orang ni gila kowt, kalau nampak la depan aku dia simbah asid, biar langgar dia. tak payah hidup kalau menyusahkan hidup orang