10 May 2011

Lepas Ni Boleh Kahwin Dah

Assalammualaikum dan selamat sejahtera


Tak payah nak kahwin sangat la kan Anis Adila, duit tak ade, nak kahwin. ish..ish..
Akhirnya semalam hari terakhir aku di UiTM Shah Alam untuk sem ini, lepas 4 bulan nanti baru aku jejak balik ye. 


Puas la aku tunggu detik-detik pukul 4.15 petang semalam, *padahal gelabah tak sempat siapkan jawapan exam*. Bila aku keluar je dari dewan semalam, senyum sampai ke telinga even entah pape je aku jawab exam LAW semalam. Mereka ni pun baru habis exam semalam, Eja dan Farah, mana taknya dah namanya sama sekelas.


cahaya kegembiraan mencurah-curah kat muka :)

8 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

gatai!!! heheh


Memang bikin PANAS la blogger HINGUSAN neyh!!

Anis Adila Aris said...

ye la..cik bunga pun dah nak kahwin kan..hehe

profwacko said...

nak kawen ngan saya tak?? tapi kena tunggu duit berpuluh2 ribu dulu, tapi nak dapat tu memang susah, so memang tak dapat la kita nak kawen.

sorry merapu pulak. hahaa

nabila faryzza said...

jangan nak mencurah curah sgt la. hehe :)
gonna miss korang utk 4 bulan lamanya. huhu

RaraPuing said...

hahahaha cuti 4bulan best betui

Anis aka SI CANTIK kalau kawen jangan lupa jemput ceq noh hehehehe

Anis Adila Aris said...

profwacko

hahaha... ni merisik ke ape ni.haha

Anis Adila Aris said...

nabila faryzza

haha...mencurah sampai meleleh tu ha..
mesti rindu kau jugak..haha

Anis Adila Aris said...

RaraPuing

kalau jemput, jangan tak datang k :)